sábado, 4 de junho de 2016

My Recovery Style

Good Morning

Rebel hair,activewear and pink are the key for this spring summer.At least for me.I've been living in pajamas,sporty wear and ugly shoes for months.especially crocs,the enemy of my physiotherapist.You should see her face when I cross runner of phisical terapy roon.She almost "dies".It's so funny.But I know she's right.Its not a good idea, wear sandals,slippers and crocs when we are in crutches, especially when its raining.But let's be honest with each other:: When we are in recovering of two complicated bones surgery  and we have a swollen leg  what is the first thing we want to use?Crocs obviously.Take a look in my favorites outfits at this stage.

Bom Dia

Cabelos rebeldes,roupas desportivas e cor-de-rosa são as palavras-chave desta primavera/verão.Pelo menos para mim.Há meses que ando metida em pijamas,roupas confortáveis e os chamados sapatos horríveis.Especialmente em crocs,para desespero da minha fisioterapeuta.Haviam de a ver quando dá por mim a atravessar o corredor, da sala de fisioterapia,com os pés metidos em crocs. Quase tem um ataque.É divertido vê-la ralhar comigo.Mas sei que tem toda razão.Quando se está de muletas não é boa ideia andar de sandálias,chinelas ou crocs,ainda para mais em dias de chuva.É demasiado perigoso.Mas,cá entre nós,quando estamos em recuperação,num desconforto total e uma perna inchada,o que é que procuramos para calçar?!Crocs,naturalmente.Dê uma vista de olhos nos meus looks favoritos durante esta fase.

Look 1











Look 2





Look 3












I was wearing:
1
Sweater (Spain)
Tezenis leggings
Lidl ugly shoes
Bluebird earring
Calvin Klein rings
2
Hoodie (Spain)
Leather jacket Cache- Cache
Adidas training suit
Chinese Crocs
3
New Yorker coat
Tezenis pajama
Swatch watch
Nike sneakers

Sem comentários:

Enviar um comentário